CDC Activates Emergency Measures to Combat E-Cigarette Use

Federal health officials have activated emergency measures to tackle the recent spate of lung illnesses blamed on electronic cigarettes.”CDC has made it a priority to find out what is causing this outbreak of e-cigarette or vaping-related injuries and deaths,” the organization’s head, Dr. Robert Redfield, said Monday.Redfield said activating the CDC’s Emergency Operations Center lets experts give additional support to the agency’s staff “working to protect our nation from this serious health threat.”As of Monday, the CDC was investigating 380 confirmed or suspected cases of vaping-related lung illness, including six deaths.Health experts have been unable to pinpoint an exact cause, including a specific brand or ingredient in e-cigarettes, but are urging all e-cigarette users to stop.The devices have been marketed as a safer alternative to tobacco cigarettes. Federal regulators have warned the largest e-cigarette maker, JUUL, against making such claims, saying they have not been proved.Also Monday, California Gov. Gavin Newson announced a $20 million statewide campaign to stop young people from taking up the e-cigarette habit.New York Gov. Andrew Cuomo said his state’s health commissioner plans to ban fruit and candy flavored e-cigarettes, which appeal to youths. Chicago Mayor Lori Lightfoot also announced similar plans.


Праворадикали вимагали під стінами поліції звільнити трьох затриманих після «ХарківПрайду» 

Представники кількох праворадикальних організацій прийшли 16 вересня під стіни управління Нацполіції у Харкові з вимогою звільнити трьох напередодні затриманих після «Маршу рівності» («ХарківПрайду») чоловіків, повідомляє агенція «Укрінформ».

За даними видання, на пікет прибули, зокрема, близько ста представників організацій «Фрайкор», «Традиції і порядок», «Правий сектор», «Національний корпус», а також члени громадської організації «Харківський обласний союз ветеранів АТО».

Згідно з повідомленням, учасники пікету, окрім вимоги звільнити трьох затриманих чоловіків, також зажадали притягнення поліцейських до відповідальності за, як вони вважають, «незаконне застосування сили».

Повідомляється, що до учасників пікету вийшли начальник управління Нацполіції у Харківській області Валерій Сокуренко і його заступник Сергій Чиж, які взяли заяву від активістів.

15 вересня у Харкові відбувся «Марш рівності» або «ХарківПрайд» на захист прав ЛГБТ-спільноти. Безпосередньо під час заходу поліція не зафіксувала грубих порушень порядку. Водночас після «маршу» сталися сутички між представниками однієї з праворадикальних організацій і учасниками «ХарківПрайду». В результаті поліція доставила до відділку 17 осіб, трьох із яких затримали, і згодом оголосили про підозру за статтею «про насильство щодо працівника правоохоронного органу». Повідомлялося, що двоє правоохоронців постраждали у тих сутичках.

Поліція прозвітувала, що у «ХарківПрайді» взяли участь близько 2000 людей, тоді як правоохоронців було на 500 більше.

2 вересня міський голова Харкова Геннадій Кернес заявив про намір звернутися до суду щодо заборони проведення маршу ЛГБТІ-форуму «ХарківПрайд» 15 вересня. Наступного дня міжнародні правозахисні організації Amnesty International і Freedom Нouse оприлюднили заяву, у якій закликали владу і поліцію Харкова гарантувати безпеку під час проведення маршу. Пізніше міська влада заявила, що не буде намагатися заборонити ходу.

Цього року «Марші рівності» вже відбулися у низці українських міст, зокрема, у Києві, Одесі, Запоріжжі та Херсоні.


No New Measles Cases Reported in Fading US Outbreak

The nation’s worst measles epidemic in 27 years could be in its final stages as a week went by with no new reported cases.“To get to zero is tremendously encouraging,” said Jason Schwartz, a Yale University expert on vaccination policy.The current epidemic emerged about a year ago and took off earlier this year, with most of the cases reported in Orthodox Jewish communities in and around New York City. It started with travelers who had become infected overseas but spread quickly among unvaccinated people.In the spring, 70 or more new cases were being reported every week. Not long ago, the nation that saw that many measles cases in a whole year.So far this year, 1,241 cases have been confirmed — a number that didn’t rise last week, the Centers for Disease Control and Prevention reported Monday. The last time the CDC reported no new measles cases was 11 months ago.New York officials responded to the explosion of measles cases with a wave of measures, including education campaigns to counter misinformation about vaccine safety and fines for people who didn’t get vaccinated.The epidemic has threatened the Unites States’ nearly 2-decade-old status as a nation that has eliminated measles. The status could come to an end if the disease spreads among Americans for a year or more. Other countries, including Greece and the United Kingdom, recently lost their elimination status amid a global surge in the disease.Measles outbreaks are typically declared over when 42 days pass without a new infection. If no new cases crop up, the national outbreak would likely end on or about Sept. 30 — just before officials might have to decide on the U.S. elimination status.The loss of elimination status in the U.S. could take the steam out of measles vaccination campaigns in other countries, said Dr. William Schaffner, a Vanderbilt University vaccine expert.Health ministers around the world might say, “Why should we strive for elimination? We’ll just do the best we can to control measles, but we won’t go the extra several miles to get to zero,” Schaffner said.


«Засмучує насильство, цінуємо зусилля поліції» – американські дипломати про «ХарківПрайд»

Посольство США в Україні озвучило свою заяву за підсумками проведеного напередодні у Харкові «Маршу рівності» («ХарківПрайду»).

«Всі люди заслуговують на рівноправне та поважливе ставлення до себе. Представники Посольства США відвідали вчорашній ХарківПрайд Марш 2019 на знак підтримки теми заходу: «Харків для всіх. Безпека для всіх”».

Нас засмучує насильство під час заходу, але ми цінуємо зусилля правоохоронців задля захисту основних свобод учасників Прайду», – йдеться в повідомленні посольства на сторінці у Twitter.

15 вересня у Харкові відбувся «Марш рівності» або «ХарківПрайд» на захист прав ЛГБТ-спільноти. Безпосередньо під час заходу поліція не зафіксувала грубих порушень порядку. Водночас після «маршу» сталися сутички між представниками однієї з праворадикальних організацій і учасниками «ХарківПрайду». В результаті поліція доставила до відділку 17 осіб, трьох із яких затримали, і згодом оголосили про підозру за статтею «про насильство щодо працівника правоохоронного органу». Повідомлялося, що двоє правоохоронців постраждали у тих сутичках.

Поліція прозвітувала, що у «ХарківПрайді» взяли участь близько 2000 людей, тоді як правоохоронців було на 500 більше.

2 вересня міський голова Харкова Геннадій Кернес заявив про намір звернутися до суду щодо заборони проведення маршу ЛГБТІ-форуму «ХарківПрайд» 15 вересня. Наступного дня міжнародні правозахисні організації Amnesty International і Freedom Нouse оприлюднили заяву, у якій закликали владу і поліцію Харкова гарантувати безпеку під час проведення маршу. Пізніше міська влада заявила, що не буде намагатися заборонити ходу.

Цього року «Марші рівності» вже відбулися у низці українських міст, зокрема, у Києві, Одесі, Запоріжжі та Херсоні.

 


Скляні елементи на пішохідно-велосипедному мосту знову відкрили – Кличко

Ремонтні роботи на скляних елементах нового пішохідно-велосипедного мосту завершені, а самі ділянки знову доступні, повідомив міський голова Києва Віталій Кличко 16 вересня.

«Сьогодні під вечір зняли огородження і відкрили оновлені скляні елементи пішохідно-велосипедного мосту. Трохи хвилююся… Сподіваюся, обійдеться без екстремальних інцидентів. І краса, що створена, радуватиме киян та туристів, які відвідують нашу гарну локацію», – написав він.

 

На відео, яке оприлюднив мер Києва, видно, що скляні вставки мосту відкрили для пішоходів, і ними вже встигли пройтися мешканці міста та туристи.

Новий пішохідно-велосипедний міст у Києві відкрили 25 травня. Але тимчасово частково перекрили вже наступного дня – через тріщину в склі. Влада повідомила, що це може бути спричинене діями вандалів. Пізніше поліція відкрила кримінальне провадження за статтею про «умисне знищення або пошкодження майна».

Маршрут нового мосту пролягає від Володимирської гірки до Арки дружби народів. Будівництво мосту тривало 5 місяців.


US Health Secretary Applauds Uganda’s Ebola Control Efforts

U.S. Secretary for Health and Human Services Alex Azar has applauded Uganda’s efforts to control the spread of Ebola in east and central Africa; however, while the U.S. remains the primary funder of Uganda’s health care sector, the secretary did not shy away from asking the East African country to find funds to independently sustain its health care budget.Since June, Uganda has identified and isolated four Ebola victims who entered the country from the Democratic Republic of Congo.The monitoring has prevented the Ebola epidemic which has killed nearly 2,000 people in eastern Congo from crossing the border.Relatives of the 5-year-old boy who became Ebola’s first cross-border victim, and others, listen as village leaders and health workers educate them about Ebola, in Kirembo, Uganda, June 15, 2019.Secretary Azar is leading a U.S. delegation to Rwanda, the DRC and now Uganda regarding Ebola.“There’s immense work that has had to be done in bolstering preparedness and response capacities. Screening those crossing the borders and responding to the discovery of cases. Uganda, particularly the Ministry of Health and Minister Aceng have risen to the occasion providing a model for the region,” said Azar.The U.S. is a major financier of Uganda’s health sector, helping to combat AIDS, tuberculosis, malaria, Ebola and improve maternal and child health care.In fiscal year 2018, the U.S. provided more than $511 million in health care funding.Secretary Azar encouraged Uganda to be more self-sustaining.“And we have seen tremendous achievement in Uganda in terms of the building up of the public health system and health care infrastructure as a result of that partnership,” Azar said. “Now of course, overtime that needs to be more self-sustained. And that does require that Uganda invest its own resources also in the health care system.”Ambassador Deborah Malac expressed confidence Uganda is capable of meeting its own health care needs.”But one cannot expect that the U.S. government will be the donor of choice in this area, you know, in an open-ended future,” said Malac. “So, it really is about building its capacity and ultimately putting ourselves out of the assistance business.”On Sunday, there were reports from Tanzania that a doctor who was studying in Uganda had died of a viral infection akin to Ebola. The Tanzanian ministry quickly came out and denied the allegations, calling them rumors.Yonas Tegegn Woldemariam, the World Health Organization representative in Uganda, expressed concern about the situation.“This mysterious disease has to be investigated and samples have to be tested. We couldn’t rule out any of the viral hemorrhagic fevers and the investigations will continue,” Yonas said. “And we look forward of the Tanzanian government collaborating as per the International health regulations to address this issue.”Countries near Congo continue to be on high alert for any new cases of Ebola, with strict adherence to control guidelines set by the WHO.


Масові затримання кримських татар у березні порушують Конвенцію з прав людини – правозахисники

Масові обшуки, арешти і затримання кримських татар, які російські силовики здійснили в анексоавному Криму 27 березня, є порушенням Європейської конвенції з прав людини (ЄКПЛ). Про це йдеться в звіті польової місії правозахисників, які відвідали Крим через тиждень після обшуків, аби зібрати докази порушень. Звіт датований 15 вересня.

До місії увійшли представники Міжнародного партнерства за права людини (МППЛ/IPHR, Бельгія), Truth Hounds (Україна/Грузія), Крим SOS (Україна) та Гельсінського фонду з прав людини (Польща).

Читайте також: Суд з прав людини у Страсбурзі заслухав справу України проти Росії про порушення прав людини в Криму​

«Ранні ранкові рейди в лютому та березні 2019 року були публічною демонстрацією сили, спрямованою на ліквідацію «Кримської солідарності» та придушення громадської активності кримськотатарського народу. Крім того, безпідставна загроза тероризму активно використовується, щоб ізолювати кримськотатарську громаду та посилити підтримку репресій з боку влади серед немусульманського населення. Число агентів, залучених до операції, та спосіб її здійснення явно були неспівмірні безпосередній меті арешту конкретних осіб», – йдеться в документі.​

Правозахисники також підкреслюють, що обшуки супроводжувалися системними порушеннями російського законодавства та міжнародних стандартів.

«Автори закликають російську владу звільнити та виправдати всіх інших кримських татар, неправдиво обвинувачених в участі чи організації діяльності «Хизб ут-Тахрір» та припинити політично вмотивоване переслідування законослухняних кримських активістів. Також автори просять російську владу розкрити будь-яку наявну в них інформацію про місцеперебування та добробут Едема Яячікова – кримського татарина, в будинку якого пройшов обшук 27 березня 2019 року і який після того пропав без вісти», – йдеться в звіті.

Читайте також: Фігурантів «справи Хізб ут-Тахрір» помістили до підвалу СІЗО Сімферополя – адвокат​

Співробітники ФСБ, МВС Росії і Росгвардії 27 березня провели в Криму обшуки в будинках кримськотатарських активістів, в тому числі активістів громадського об’єднання «Кримська солідарність». Всього було затримано 24-х активістів.

Обвинуваченими у цій справі проходять 25 кримських татар, 23 з яких вивезено в СІЗО Ростова-на-Дону, Таганрога і Шахт, один – Раїм Айвазов – утримується у СІЗО Сімферополя, ще один – Едем Яячіков – зник, його місцезнаходження невідоме з 27 березня.


Unveiling the Future of Transportation Meets Unwelcoming Committee in Frankfurt

Carmakers unveiled self-driving vehicles and assurances of an eco-friendly future in transportation. Thousands of climate activists blocking the streets in Frankfurt are not buying it. VOA’s Arash Arabasadi looks at the future through a lens of the present.


Recycled Refrigerators, Imported Carbon Fiber Used in ‘Made-In-Senegal’ Drones

A Senegalese drone enthusiast has been working with drones both in the photography and health sectors for years. But recently, Mamadou Wade Diop decided to work with local blacksmiths to build a drone made entirely in Senegal. Esha Sarai has more from the Senegalese city of Mbour.


Українські команди виграли клубний чемпіонат світу з драгонботу

У Києві 15 вересня завершився клубний чемпіонат світу з веслування на човнах «Дракон». Чотири дні понад 1000 спортсменів з 15 країн розігрували 3500 медалей. Змагання відбувалися у чотирьох вікових категоріях: «юніори», дорослі спортсмени, а також мастерс (40 років і старше та 50 років і старше).

Дистанції у 200, 500 та 2000 метрів чоловічі, жіночі та змішані команди долали на човнах «десятках» та «двадцятках».

Україну представляли 15 клубів з усіх регіонів: «Дніпро», «Буревісник», «Отаман», «Кайзер», «Ironman», «DBC», «Мала флотилія», «АBC», «Гетьман», «Харків», «Сальса» та інші.

Загалом за 4 дні змагань українські клуби вибороли 96 комплектів нагород, з них 38 золоті. Також 6 командних кубків за найкращі виступи, а саме найбільшу кількість здобутих медалей у човнах, які розраховані на десять та на двадцять веслувальників, залишилися в Україні. Головний Кубок – за перше місце у медальному заліку в головній дисципліні «на човнах двадцятках» виборов київський клуб «DBC».